[Javalist] Spring jpa ékezetes karakterek

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2013. Ápr. 11., Cs, 10:46:07 CEST

Csak ugy hulyesegbol probald mar ki, h mi van akkor, ha a
hibernate.connection.charSet az utf-8 es nem utf8?

Garami Gábor
gabor.garami at hron.me
Skype: hron84
Tel: +36 20 235 9621

Sent from my T-Mobile G2
Ezt a levelet telefonról adták fel, ékezethibákat tartalmazhat.
2013.04.11. 0:05, "Komáromi, Zoltán" <komaromi.zoltan at horticosoft.hu> ezt