[Javalist] Spring jpa ékezetes karakterek

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2013. Ápr. 11., Cs, 11:10:21 CEST

A locale szerencsere irrelevans a temaban, ha mindenutt konzisztensen utf8
enkodolas van kerve, akkor az lesz hasznalva.

Erdemes lehet azonban egy assertEqual("UTF-8",
System.getProperty("file.encoding")); teszttel meggyozodni a rendszer
konzisztenciajarol.

Garami Gábor
gabor.garami at hron.me
Skype: hron84
Tel: +36 20 235 9621

Sent from my T-Mobile G2
Ezt a levelet telefonról adták fel, ékezethibákat tartalmazhat.