[Javalist] Java8 - Alapértelmezett metódustörzs interfészekben

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2013. Ápr. 11., Cs, 11:13:48 CEST

Ez alapvetoen nem ter el az eddigi gyakorlattol, az implementacio
kivalasztasanal a teljes signature jatszik. Az automata tipuskonverzionak
mindig is kisebb volt a precedenciaja...

Garami Gábor
gabor.garami at hron.me
Skype: hron84
Tel: +36 20 235 9621

Sent from my T-Mobile G2
Ezt a levelet telefonról adták fel, ékezethibákat tartalmazhat.