[Javalist] Java8 - Alapértelmezett metódustörzs interfészekben

Vig Balázs balazs.vig at datasolutions.hu
2013. Ápr. 11., Cs, 11:30:46 CEST

Ezt mondom én is: az új interface default implementációja (int, int) előréb
kerül a sorban, mint az én eredeti eljárásom (long, long). De ez
megváltoztatja a programom működését Java 8 alatt, vagy ha a user kicseréli
az egyik függő jar-t újabb verzióra. (aztán meg pislog (meg én is), hogy mi
a baj)

Üdv:
*Vig Balázs
*