[Javalist] Classloader anonymous gond

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2013. Ápr. 15., H, 16:17:55 CEST

Sziasztok

Valamit nagyon elbokok de nem tudom mit.

Van egy alkalmazasom bizonyos package-ekhez custom class loadereket hasznal.

Betoltok egy osztalyt, peldanyositom (reflection-nel), lekerem egy metodusat, azt eltarolom. A peldany marad eltarolva.

Egy gomb megnyomasara meghivom a metodust. A legtobb esetben ez mukodik de ha a hivott metodus anonymous osztalyt hasznal, akkor invocation errort kapok, class not found miatt.

Probaltam betolteni a declared class-eket de olyanok nincsenek. Kerestem guglival de nem talaltam hasznalhato infot.

Van otletetek hogy mit nezek be? Lassan megorulok, de ez sem segit...

Thx

Ivan
Sent from my cellular