[Javalist] Classloader anonymous gond

István Székely istvan.szekely at i-logic.hu
2013. Ápr. 16., K, 10:57:54 CEST

Szia,

Ha már itt tartunk: nem kell neked teljes Eclipse RCP, de én a helyedben
biztosan OSGi vonalon indultam volna el. Pont ezt az osztálybetöltősdit
dolgozták ki nagyon szépen. Minden ilyen problémát levenne a helyedről.

Nekünk van egy stand-alone OSGi alkalmazásunk, sima parancssoros
program, nincs UI, semmi nehézsúlyú komponens. Equinox-szal szépen
működik évek óta.

Üdv,
Stivi