[Javalist] RegExp probléma: nem aposztrófok közé zártak felismerése

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2013. Dec. 1., V, 20:15:56 CET

Hi,

József Keresztes a következőt írta ekkor: 2013. december 1. 17:42:58
> Megnéztem és mivel úgy kb. 300 ember van ezen a levelezőlistán

Csak 235... :)

> Szóval számomra az lenne az elfogadható frappáns megoldás ha ezt
kizárólag
> a regexp kifejezés átírásával lehetne megoldani.

A regex nem igazán alkalmas ilyesmire (továbbá XML és HTML feldolgozásra
sem)... szóval szerintem vagy nagyon ronda lesz regex használatával, vagy
valami más megoldás kell... :)

Ha mindenképp regex kell, akkor annyit segíts neki előtte, hogy darabolod
a nem védett idézőjelek szerint és minden páratlan darabban cserélheted
a ':x' jellegű dolgokat '?'-re.

Bye,
Auth Gábor
http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor