[Javalist] RegExp probléma: nem aposztrófok közé zártak felismerése

Peter Verhas peter at verhas.com
2013. Dec. 1., V, 20:20:30 CET

Elvileg megoldható regexp-pel, mert véges automatával modellezhető a probléma, és az ekvivalens a reguláris kifejezésekkel.

De igazából reguláris kifejezésekkel azért elég bonyolult lesz, hiszen fel kell ismerni a " jeleket, a \"-ket, de el kell tudni különíteni a \\"-től, és így tovább.

Én egy metódust írnék rá, amelyik balról jobbra halad karakterenként és szépen mindent pakol át egy StringBuilder-be, közben nyilvántartja az állapotot (nincs sok) és cseréli amit cserélni kell.

És jó sok unit teszt kell hozzá. :-)

--
Dipl. Ing. Peter Verhas
peter at verhas.com