[Javalist] RegExp probléma: nem aposztrófok közé zártak felismerése

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2013. Dec. 4., Sze, 13:01:23 CET

Ekezetes problema barmely adatbaziskezelovel elofordulhat - csak ez
alapjan dobni egyet szerintem nem fair. A MySQL-lel tenyleg eleg sok
problema van, viszont fejleszteshez, egyszerubb feladatokhoz idealis.

En szemely szerint kerulom az SQL sztringel bizgatasat, inkabb olyan
frameworkot hasznalok, ami automatikusan kepes prepared statementek
kezelesere, es eleve olyan formaban feedelem be neki az SQL templatet,
amilyenben varja, nem ragaszkodok feltetlen az egy igaz formatumhoz.

En is a JDBCTemplate mellett tennem le a voksomat. Teljesen felesleges
pluszmunkanak latom ezt a cserelosdit megcsinalni megegyszer, amikor
mar valaki egyszer nem csak, hogy megcsinalta, de egy olyan projektben
csinalta ezt meg, amit relative nagyon sokan hasznalnak - igy szenne
van tesztelve ennek a mukodese. Hobbiprojektkent persze, el lehet
bibelodni vele - de eles projektben az ilyennek szerintem helye
nincsen.

Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Tel: +36 20 235 9621