[Javalist] RegExp probléma: nem aposztrófok közé zártak felismerése

József Keresztes xesj.hu at gmail.com
2013. Dec. 4., Sze, 13:20:26 CET

Sziasztok !

Köszönöm a sok hozzászólást, és ezt az utóbbit is. A segítségetekkel
(remélem) megoldottam a paraméter problémát,
végülis úgy hogy számolom az aposztrófok számát. Ha a :x előtt páros van
akkor az valós behelyettesítendő paraméter, ha páratlan akkor békén hagyom.
Igen sajnos ha mysql-be nem dupla aposztrófot írunk akkor az problémás
lehetne, de gondolom elfogadja a szabványos dupla aposztrófot is.

Igen értelek titeket hogy a JDBCTemplate mellett teszitek le a voksotokat,
én viszont sajátot írok JDBCShell néven. És "élesben" lesz használva :)
Ugyanis én mindig saját jdbc-s cuccokat szeretek írkálni, évek óta beváltak
éles projektekben, pont ezekkel nem volt semmi gond. Persze inkább az volt
a hiba velük hogy nem tudtak bizonyos dolgokat, amiket később én magam
hiányoltam.
Ezért fejlesztek hozzá, illetve kicsit átírom. Most pl. ebben a
JDBCShell-ben azt vezettem be hogy
annotációval vannak osztályok ellátva, hasonlóan mint Hibernate, JPA stb.
@Table, @View, @Column, @Id, és így ezek példányaira automatikusan lehet
insertObject(), updateObject() stb. metódusokat hívni. Mivel ezen osztályok
forráskódjait nem kézzel kellene előállítani, a projekt-et jar-ként
futtatva egy
swing-es generátor felülettel lehet generálni ezen annotált osztályok
forráskódját (ez még nincs kész).
Én szeretek ezzel foglalkozni, és miért ne működne élesben ? Legyen jól
kitesztelve.
Amúgy több fejlesztőnél is tapasztaltam ezt a "saját jdbc-s cuccot írunk"
dolgot.

Joe