[Javalist] RegExp probléma: nem aposztrófok közé zártak felismerése

György Szimeonov szimeonov.gy at gmail.com
2013. Dec. 4., Sze, 13:45:37 CET

lehet en vok lusta de sose ulnek le "sajat jdbc-s cuccot" fejleszteni. Azt
hiszem mar parszor ki volt targyalva miert ne irjunk sajat keretrendszert.
A cegednek meg kulonosen rossz mert, ahogy felmondasz legacykent fog
csungni a tobbi fejleszto nyakan. Arrol nem is beszelve, hogy minden uj
fejlesztot be kell tanitani a hasznalatara.