[Javalist] RegExp probléma: nem aposztrófok közé zártak felismerése

József Keresztes xesj.hu at gmail.com
2013. Dec. 4., Sze, 13:59:25 CET

Sajnos ez a kód megöröklése probléma sokkal nagyobb mint csak az adatbázis
elérés. Az egyik fejlesztő jQuery-vel csinálgatta a kliens oldalt, és
megörökli a másik aki csak prototype-ban profi. Az egyik Spring-et használ
és azt megkapja egy JSF-es fejlesztő, stb. Olyanról nem is beszélnék hogy
PHP-s cuccot dobnának oda egy java fejlesztőnek :) Szóval az ilyen nem túl
bonyolult JDBC-s elérés mint az enyém vagy a JdbcTemplate átlátása nem
hiszem hogy nagy gond. Arról nem is beszélve hogy van olyan amikor minden
technológia ismert az átadó és átvevő számára, de az átadó olyan logikát
követ amit nem lát át az átvevő. Sajnos én is örököltem ilyen kódot, már 3
éve van nálama kódja és bevallom nem látom át, ez az igazság, és hajam
tépem ha bele kell nyúlni, pedig a technológia teljesen ismert volt. Akitől
átvettem az pl. mindent egyetlen 5000 soros java osztályba írt bele :) Vagy
pl. aki mindenhol v1,v2,vN változóneveket használ. Én azt látom hogy néha
sokszor annyi (akár 10x idő is) más kódjába túrkálni. Ha erre van jó
megoldásotok...bár ez már más téma.