[Javalist] RegExp probléma: nem aposztrófok közé zártak felismerése

Peter Verhas peter at verhas.com
2013. Dec. 4., Sze, 14:29:11 CET

Ez mintapéldája a "nem írunk saját frameworköt" esetnek. Annyira sok
adatbázis kezelő keretrendszer van, hogy nagyon kicsi az esélye, hogy
pont valami olyant találjál ki, amelyik még nincs, és piacvezető stb.

Valószínűleg az az energia amit erre fordítasz több, mint amit a
meglevő keretrendszerek megvizsgálásával, egy kiválasztásával,
megtanulásával töltenél, és valószínűleg az elkészült rendszer nem
olyan jó, mint amit kiválasztanál.

A dolog pszichológiája abból adódik, hogy a programozó alkotni szeret
és nem azt megtanulni, hogy más milyen kódot írt, és azt hogyan
kellene használni.

És a dolog idővel, ahogy egyre több energiát beleinvesztáltál egyre
rosszabb lesz.

És persze azt is hozzá kell tenni, hogy ha rendesen megcsinálták volna
a piaci elemzést, akkor nem kezdtek volna hozzá Jira-t írni.

--
Dipl. Ing. Peter Verhas
peter at verhas.ch
skype: verhas