[Javalist] RegExp probléma: nem aposztrófok közé zártak felismerése

Peter Verhas peter at verhas.com
2013. Dec. 5., Cs, 15:02:46 CET

Van olyan cég, amelyik automatákkal hasonlítja össze a forráskódot meg
a publikusan elérhető open source cuccokat, és ahol hasonlóságot
talál, azt ember megnézi, és ha olyan csomagból van, amelyik nincs az
adott cégnél jóváhagyva, vagy nem a jóváhagyott verzió, akkor jajj.

Semmi jó régen meglevő saját cucc meg hason lók.

--
Dipl. Ing. Peter Verhas
peter at verhas.ch
skype: verhas