[Javalist] RegExp probléma: nem aposztrófok közé zártak felismerése

Zsombor gzsombor at gmail.com
2013. Dec. 5., Cs, 14:27:35 CET

Ki nézne bele? Mondjuk Te, két év múlva ?
 Ha a magas szintű funkcionalitások tesztelésére sincs idő, akkor nem értem
hogyan akarsz ilyen alacsony szintű dolgot barkácsolni, mint sql query
regexpel való átformálása ?
 Nyilván mindenki ír az életében egy ORM megoldást, IOC konténert,
templating enginet, web frameworköt, de idővel az ember kinő ilyesmiből.
(Kivéve ha az ember a Tapestry fő fejlesztője, s így már az 5. teljesen
újraírt web frameworknél jár :) )

Üdv
 Zs