[Javalist] RegExp probléma: nem aposztrófok közé zártak felismerése

Suller Andras suller.andras at gmail.com
2013. Dec. 5., Cs, 16:11:00 CET

On Dec 5, 2013 8:27 PM, "Zsombor" <gzsombor at gmail.com> wrote:

> Ki nézne bele? Mondjuk Te, két év múlva ?
>  Ha a magas szintű funkcionalitások tesztelésére sincs idő, akkor nem
értem hogyan akarsz ilyen alacsony szintű dolgot barkácsolni, mint sql
query regexpel való átformálása ?

Miert ne irhatna sajatot, ha a frameworknek/libnek csak egy nagyon kis
reszet hasznalna? Kezdetben a frameworkok/libek is kicsik es egyszeruek
voltak, de beleraktak 100 featuret, amibol 90re nekem nincs szuksegem...
Arrol nem is beszelve, hogy a sajat libemet pontosan tudni fogom, hogy hogy
mukodik, nem lesznek vele varatlan problemak, ahogy probalom testreszabni.
Persze nem azt mondom, hogy pure java es mindent irjon meg mindenki ujra,
de ne kezdjunk el vakon behuzni 42 fuggoseget, csak azert mert mindegyikben
van 1-2 osztaly, amit hasznalnank. Es a kesobbiekben is erdemes neha
felulvizsgalni, hogy az adott fuggosegekre meg mindig szukseg van-e?

Andras