[Javalist] RegExp probléma: nem aposztrófok közé zártak felismerése

Zsombor gzsombor at gmail.com
2013. Dec. 7., Szo, 22:41:17 CET

Sok szerencsét hozzá.
Én mondjuk ezerszer inkább használnám a java.util.prefs.Preferences-t
hogyha xml-ben kéne tárolni valami konfigot. Vagy esetleg JAXB-t. S akkor
még semmit se kellett a standard osztályokon kívül használni.
De ha nagyon fel akarnék vágni, akkor ott van az XStream, s rögtön szép
java osztályokban kapod meg a konfigurációdat.

Üdv
 Zs