[Javalist] RegExp probléma: nem aposztrófok közé zártak felismerése

Karakó Miklós palacsint at palacsint.hu
2013. Dec. 8., V, 17:58:29 CET

hali,

Hát, nem nagyon, illetve nem túl sok :) Amire van már elérhető megoldás
arra azt használjuk, felesleges még egyszer küzdeni ugyanazokkal a
nehézségekkel, amikkel más már küzdött. A "Szüksége lehetett már erre
bárki másnak a világon?" kérdést szoktam feltenni. Ha esélyes, akkor
megér mondjuk 30-60 percnyi keresgélést a neten vagy egy Stack Overflow
kérdést, hogy megtaláljuk a már valószínűleg létező libet a problémára.

Nem egyszer jött elő code review-n, hogy valamilyen bonyolultabb ciklus
helyett lehetne a megfelelő StringUtils metódust használni, ami tutira
működik mindenféle bemenetre, és nem kell végigtesztelni nekünk az egészet.

Másik kedvenc a CSV beolvasás/írás, ami közel sem olyan triviális, mint
amilyennek általában hangzik. A mezőkben lévő szeparátor karakterekkel,
sörtörésekkel, idézőjelekkel jól el lehet tolni az időt/növelni a
komplexitást, míg egy jó lib megoldja mindezt helyettünk. (Pl.:
http://supercsv.sourceforge.net/csv_specification.html)

Két fő kedvenc:
http://commons.apache.org/proper/commons-lang/apidocs/org/apache/commons/lang3/StringUtils.html
https://code.google.com/p/guava-libraries/wiki/GuavaExplained

Effective Java, 2nd Edition, Item 47: Know and use the libraries
fejezete is hasznos. Igaz, a JDK-ról szól (abban pont van JAXB, amiről
szó volt a korábbi levélben), de amit ír az igaz az Apache Commons,
Guava és sok más elérhető libre is.

üdv,
Miki