[Javalist] RegExp probléma: nem aposztrófok közé zártak felismerése

Suller Andras suller.andras at gmail.com
2013. Dec. 8., V, 01:52:06 CET

Hali,

2013/12/8 Auth Gábor <auth.gabor at javaforum.hu>:
> Ráadásul minden egyes nem szabványos komponens fejlesztési és üzemeltetési
> kockázat... napról-napra növeled a technical dept mértékét. Nem lennék annak
> a csapatnak a helyében, amelynek el kell takarítania ezeket az egyedi
> dolgokat, mert mondjuk más környezetben működésképtelennek bizonyul...

Nem ertem ezeket a reakciokat. Rajtam es Joe-n kivul senkinek
sincsenek statikus helper osztalyai? Errol van szo, csak Joe
kiszervezi ezeket a statikus osztalyokat egy kulon lib-be, hogy mas
projektekben is fel tudja hasznalni.
En copy-paste-eltem a projektjeim kozott ezeket a helper osztalyokat.
Ami most mar tudom, hogy balgasag volt, de akkor megfelelo megoldasnak
tunt.

Andras