[Javalist] RegExp probléma: nem aposztrófok közé zártak felismerése

József Keresztes xesj.hu at gmail.com
2013. Dec. 8., V, 22:10:25 CET

Sziasztok !

> Én éppen pénteken vágtam ki egy ilyen helper class-t a kukába. Igaz, hogy
fél napig írtam, és pont olyan volt, ahogy én szeretem, de aztán bevillant,
> hogy ennek a funkcionalitásnak meg kell lennie apache common- ban vagy
guavaban. És fél óra alatt meg is találtam.
> Nem pont olyan. Egy kicsit nehézkesebb a használata, de talán mert
általánosabb, meg aki írta nem úgy gondolkodott ahogy én (naná).
> És a másik oldalról: nem tudott mindent amit a saját. Ezért a sajátot
kidobtam es elkezdtem használni ami az apacheban van.

Nagyon sajnálom hogy kidobtad. Kár érte. Én biztos nem dobtam volna ki
ilyen jellemzők alapján ahogy írtad.
A Te kódod egyértelműen jobb lehetett, ezek alapján.
Dehát embere válogatja.
Persze nálam is van olyan hogy nem tetszik a régi kódom, de ilyen esetben
egy másik sajátra cserélem, ami többet és jobban tud mint elődje.
Az lehetséges hogy erőforrásigényes saját cuccokat gyártani, de ha ez nem
megy a munkánk rovására (mert pl. itthon csináljuk amikor kedvünk van) akkor
sosem számít a ráfordított erőforrás.

Az pedig alapvető emberi reakció hogy egy ismeretlen ember "barkácsolt"
dolgát sosem tartjuk jónak (általában SZAR-ral jellemezzük) ellentétben egy
komolynak
vélt cuccot mert azt 100-an fejlesztik, 10.000-en használják stb. Pedig
valljuk be hány olyan dolog van a neten amire ezek igazak és amikor
kipróbáljuk valóban
úgy érezzük egy nagy trágya/foshalom stb. Én biztos nem vagyok attól
meghatva hogy 100+10000. Mondok egy példát: Postgres adatbázishoz keresünk
a kollégákkal
valami tool/gui felületet hogy ne a pgadmin-t használjuk (mert az sem
igazán jó). Az az igazság hogy a neten ami van mind egy foshalom.
Nevetséges de így van, nincs normális eszköz.
És ilyenkor felmerül bennünk hogy kéne írni egy sajátot ami jobb
mindezeknél (persze ilyet nem fogunk írni, már látom előre), használjuk azt
ami van :((

Joe