[Javalist] RegExp probléma: nem aposztrófok közé zártak felismerése

Peter Verhas peter.verhas at gmail.com
2013. Dec. 8., V, 10:25:57 CET

Én éppen pénteken vágtam ki egy ilyen helper class-t a kukába. Igaz, hogy fél napig írtam, és pont olyan volt, ahogy én szeretem, de aztán bevillant, hogy ennek a funkcionalitásnak meg kell lennie apache common- ban vagy guavaban. És fél óra alatt meg is találtam.

Nem pont olyan. Egy kicsit nehézkesebb a használata, de talán mert általánosabb, meg aki írta nem úgy gondolkodott ahogy én (naná).

És a másik oldalról: nem tudott mindent amit a saját. Ezért a sajátot kidobtam es elkezdtem használni ami az apacheban van. Es közben rájöttem, hogy ami nincs meg az apache-ban az nem is kellett nekem. (Ezt ők honnan tudták?)

Az a jó programozó, aki a funkcionalitást kevesebb kóddal tudja megvalósítani.

—
Dipl. Ing. Peter Verhas