[Javalist] RegExp probléma: nem aposztrófok közé zártak felismerése

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2013. Dec. 8., V, 22:48:22 CET

Hi,

József Keresztes a következőt írta ekkor: 2013. december 8. 22:27:55
> Ha jól és megbízhatóan működik a saját cucc akkor nincs baj.

De baj.

> Erre nekem kellett felhívni a fejlesztő kollégák figyelmét 5-ből 3 vagy 4
> cég esetén !!! Valszeg simán stringekkel raknak össze xml-t, escape-elés
> nélkül. És mi meg ilyen saját/nem saját cuccokon vitatkozunk ? Na ne !!!
Ez
> Magyarország.

Mindenhol ülhetnek olyanok, akik szerint jobb "kézzel" összetenni, mint egy
meglévő keretrendszert használni.

> Kíváncsi vagyok pl. Németországban is ilyen arányban pocsék a
szoftverek
> minősége ?

Alapvetően nem országfüggő. Inkább cégfüggő (mit enged meg a
fejlesztési folyamata) és egyénfüggő (mit enged meg a szakmai
önbecsülése).

Mondjuk ahol nem csak a fejlesztés idejét nézik egy "fejlesztésnél", hanem
a tervezéstől kezdve a tesztelésen át a dokumentálásig mindent
hozzávesznek, és a TCO-ba beleszámolják az éles környezetben lévő
hibákat, illetve ezek javítását is (és a jövőbeli kockázatokat), ott kiderül,
hogy az elején érdemes többet beletenni, mert később drágább lesz. Nem
mindegy például hogy megfelelő teszteléssel a fejlesztői vagy
tesztrendszerben veszünk észre egy hibát vagy éles környezetben... hamar
kiderül, hogy jobban tesztelni olcsóbb lett volna...

Bye,
Auth Gábor
http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor