[Javalist] RegExp probléma: nem aposztrófok közé zártak felismerése

Ákos Gábriel akos.gabriel at i-logic.hu
2013. Dec. 9., H, 08:05:13 CET

2013.12.08. dátummal, 22:27 időpontban József Keresztes <xesj.hu at gmail.com> írta:

> esetén az & helyett &amp; kell mert xml-ben entitás jelölésére van a &.
> Erre nekem kellett felhívni a fejlesztő kollégák figyelmét 5-ből 3 vagy 4 cég esetén !!! Valszeg simán stringekkel raknak össze xml-t, escape-elés nélkül.
> És mi meg ilyen saját/nem saját cuccokon vitatkozunk ? Na ne !!! Ez Magyarország.
> Kíváncsi vagyok pl. Németországban is ilyen arányban pocsék a szoftverek minősége ?

Nekünk elég csak “eggyel” jobbnak lenni?
Igen, ilyen összetákolt szarral én is találkoztam, jellemzően php-ban tákolják az elvtársak.
És igen, Németországban is pont ilyen szarok a szoftverek (bizonyos körökben), főleg ha indiai kóderekkel tolják a háttérben.
Akkor bármilyen borzalom előfordulhat.

A németek által elkövetett szoftverekben kevésbé triviális helyeken szoktak botrányok lenni.

Üdv,
Ákos