[Javalist] RegExp probléma: nem aposztrófok közé zártak felismerése

József Keresztes xesj.hu at gmail.com
2013. Dec. 9., H, 12:14:07 CET

Sziasztok !

DBeaver-t még nem néztük, de ha lesz időm megnézem (feljegyeztem).
Én most per pillanat a Navicat-re szavazok, azt néztük (erre nem mondom
hogy fos).
Amit néztünk az a Tora, de Oracle-höz próbáltuk mert a rendszergazdánk
ajánlotta. Lehet hogy linux alatt jó, de nekem Windows XP-n rögtön elszáll
ha a commit gombra kattintok :))
Az kilőve.
SQLMaestro-t néztük, annak rossz a megjelenítője, néha kockák jelennek meg
a karakterek helyett.
Squirrel-t is néztük (használjuk), elmegy. Az a probléma hogy mi az
Oracle-ös világból próbálunk most Postgres felé elmenni és pl. megszoktuk a
Toad kényelmét,
amit máshol nem találunk meg. Egy példa: nekem 1000 éve alapvető és
megszokott dolog hogy ha egy tábla adatnézegetőjébe beállítok egy sorrendet
vagy szűrőt,
akkor egy hét múlva is ugyanúgy lássam azt a táblát. Ezt még egyik eszköz
sem tudta, a toad-ban alapvető volt. Ahogy kilépsz a programból és újra
belépsz, már köddé
is váltak ezek a beállítások.

Joe