[Javalist] RegExp probléma: nem aposztrófok közé zártak felismerése

József Keresztes xesj.hu at gmail.com
2013. Dec. 9., H, 12:23:57 CET

*> A topicnyitohoz: Rosszul gondolkodsz. Te folyamatosan csak azt
nezed,hogy milyen helyes kis libet irtal, mennyire cuki modon mukodik,
eshogy mennyire buszke vagy ra meg magadra. De komolyan
kerdezem,megprobaltad mar a kollegaiddal megbeszelni, hogy nekik mi
avelemenyuk rola? Latta a kodot barki mas rajtad kivul?*
Nem szoktuk egymás kódját nézegetni, nincsenek kötelező eszközhasználati
szabályok.
Mint írtam, néha a programnyelv az a szint ahol a vezetőség esetleg
beleszól (ne PHP hanem Java legyen)
Ha holnap kitalálod hogy a Spring helyett Vaadin-nal fejlesztesz, akkor úgy
lesz, csak működjön.

*> Aztan a kovetkezo kerdes az, hogy megkerdezted-e a fonokodet, hogyugye
nem baj, hogy ilyenekkel mulatod az idodet a valos problemakmegoldasa
helyett? Merthogy az a cuki, aranyos kis sajat lib, amitfejlesztettel, az
pontosan 0 azaz NULLA forint hasznot hoz a cegnek.Sot, minden perc, amit
vele toltesz, folyamatos veszteseget termel acegednek, mert gyakorlatilag
semmilyen uzletileg fontos probleman nemdolgozol, hanem egy olyan problema
megoldasan ugykodsz, amit tetalaltal ki es egyedul a te fejedben letezik.*

Fontos hogy nem a munkaidőben csinálom, illetve csak akkor ha nincs mit
csinálni !
Tehát kárt nem okozok ezzel. Általában akkor szoktam ezekkel a saját
cuccokkal
haladni amikor szabadságon vagyok, vagy otthon, esetleg hétvégén. Azt persze
nem állítom hogy munkaidőben sosem vettem elő ezeket. De ez előreviszi
a munkát (AMIKOR MÁR KÉSZ ÉS HASZNÁLOM), nem pedig hátráltatja,
pont ezért írom őket, tehát a CÉGNEK IS HASZNOS !

Joe