[Javalist] RegExp probléma: nem aposztrófok közé zártak felismerése

József Keresztes xesj.hu at gmail.com
2013. Dec. 9., H, 13:01:15 CET

DBeaver: sajnos belebukott az első 5 perces tesztbe :((
Nálam (és gondolom másnál is) alapvető hogy egy adat megjelenítőbe be
lehessen állítani a font méretet.
Itt lehet is (túl korán örültem), csak a cella nem lesz nagyobb tőle, így
nem is látod egy nagyobb fonttal a cellában lévő adatokat :)
Hiába újraindítás, az sem segített, nem is tudom nagyobbra húzni a cellát.
Titeket ilyen alapdolgok nem zavarnak ? Vagy valamit be kellene még
állítani ?

Joe