[Javalist] RegExp probléma: nem aposztrófok közé zártak felismerése

Peter Verhas peter at verhas.ch
2013. Dec. 9., H, 14:47:20 CET

Nem szeretem ezt a létra dolgot. Mondjuk azt, hogy megnyered a lottót,
és semmi kedved dolgozni, elutazol Costa-Rica-ra, vagy amit
választasz, és vissza se nézel. Baj nincs.

Quoting "József Keresztes" <xesj.hu at gmail.com>:

> A nagyobbik baj hogy én értek az Apache Wicket-hez, a kollégák nem.
> Na ez már nem 1-2 óra.

Nem. Ellenben feladok egy hirdetést, és megfelelő idő/pénz alatt
találok olyan fejlesztőt, aki kisegít. Ha nagyon fontos, akkor
gyorsan, sokért. Ha nem olyan fontos, akkor olcsóbbért, lassabban.

De ugyanakkor feladok egy hirdetést arra is, hogy olyan fejlesztőt
keresek, aki ismeri Keresztes József kertrendszerét. Szerinted hányan
jelentkeznek?

> Aztán talán még nagyobb baj hogy server oldali java fejlesztő sem igen van
> aki elég mélyen ismeri a J2EE-t...

Ja.... Akkor félrement az egész beszélgetés. Azt hittem fejlesztésről
beszélünk. Ebben az esetben ez tákolás, és az ügyfelek becsapása
(hacsak ők is el nem fogadják, hogy tákolást vesznek, amely esetben
azonban ők csapják be az ő ügyfeleiket, hogy aztán valahol a sor végén
beülünk egy Toyotába, amelyik szoftverhiba miatt 100millió esetből
egyszer nem reagál a fék pedálra).

> Jól érzékeltettem ? Vagyis: nem mászok létrára, mert nem lehet
> helyettesíteni :))

De lehet. Ha pimasz akarok lenni, akkor azt mondanám, hogy kellene is.
Céggel együtt.

Péter