[Javalist] RegExp probléma: nem aposztrófok közé zártak felismerése

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2013. Dec. 9., H, 15:43:19 CET

Ahogy mondani szokas: nincs potolhatatlan ember, csak annyi a kerdes,
hogy mennyi ido potolni.

Mas szemszogbol: ha a cegben van egy darab potolhatatlan ember, akkor
annak a cegnek 100%-os a buszfaktora. Ha barmiert kiesik, csodbe megy
a ceg. Erdekes vezetoi hozzaallast sugall ez.
Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Tel: +36 20 235 9621
MSN: hrgy at vipmail.hu