[Javalist] RegExp probléma: nem aposztrófok közé zártak felismerése

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2013. Dec. 9., H, 15:47:35 CET

Azert, mert ha senki mas nem ert hozza a cegen belul, akkor ha a
dontest meghozo muszaki ember akarmiert kiesik, akkor a cegnek bizony
mindaddig kiesese lesz, amig nem tudja ot potolni. Es ily modon rogton
upgradelodott a kerdes uzleti dontesse.

Arrol nem is beszelve, hogy az sem szokott mindegy lenni, hogy minden
view keretrendszernek vannak korlatai, amibe esetleg bele lehet
szaladni. Ezert szoktak jobb helyen ugy csinalni, hogy a csapat leul
megbeszelni, hogy milyen technologiaval dolgozzanak. Mert lehet, hogy
peldaul a controller rendszert fejleszto csoka plusz 6 orat szenved,
mire a view keretrendszert bekoti. Ez megint ido es penz -> uzleti
problemava avanzsal. Ezert nincs olyan, hogy majd EN eldontom, mert
hat ki mas dontene el?! Egy csapatban MI van egyedul.
Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Tel: +36 20 235 9621
MSN: hrgy at vipmail.hu