[Javalist] RegExp probléma: nem aposztrófok közé zártak felismerése

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2013. Dec. 11., Sze, 10:43:08 CET

Azert itthon nem mindig egyszeru ezen kerdesekre valaszt kapni... sokszor
meg sokkal alapvetobb kerdesek eseten is csak nagy kerek szemeket kapsz.
Eleg dinamikus a hatar a technikai kerdesek korul...

Garami Gábor
gabor.garami at hron.me
Skype: hron84
Tel: +36 20 235 9621

Sent from my T-Mobile G2
Ezt a levelet telefonról adták fel, ékezethibákat tartalmazhat.