[Javalist] RegExp probléma: nem aposztrófok közé zártak felismerése

Böszörményi Péter zmblevlist at gmail.com
2013. Dec. 9., H, 18:39:56 CET

Ostoba vagyok. Nagyon. Kerlek magyarazd el. Ertem, hogy esetleg a
kuncsaft meghatarozhat egy technologiat (mar pedig en hibernatet
akarok latni a rendszerben, es kesz!), de ugy gondolod, hogyha a
kumcsaft nem hataroz meg kifejezett kovetelmenyeket ezzel
kapcsolatban, akkor oda kell menni hozza, es megkerdezni: Tessek
mondani, mit hasznaljunk? Spring MVC, vagy JSF?