[Javalist] RegExp probléma: nem aposztrófok közé zártak felismerése

György Szimeonov szimeonov.gy at gmail.com
2013. Dec. 9., H, 20:13:40 CET

Ezt sok felekepp lehet elemezni. Egyreszt ugyfel != uzlet. Maskepp adodik
olyan helyzet nem egy helyen
hogy igenis az ugyfelnek megvannak a sajat szakemberei es elmondjak neked,
hogy az o rendszerukben/portalukban/homokozojukban
bizony te JSF-ben fogsz fejleszteni es nem Spring MVC-ben. Vagy elmondja
hogy ok hasznalj hibernatet
de jpa-val :) Remelem nem kell tovabb boncolni...

Es komolyabb ugyfelnel megvan a kello technikai hatter higgy nekem :)