[Javalist] RegExp probléma: nem aposztrófok közé zártak felismerése

bognár attila attila at netalfa.hu
2013. Dec. 9., H, 20:15:48 CET

Nem ezt jelenti az üzleti döntés.
Azt jelenti az üzleti döntés, hogy a fejlesztő vállalkozás ügyvezetője
mire hajlandó embernapokat áldozni: X technológiára vagy Y
technológiára. Azért üzleti döntés, mert ez egy befektetés, üzleti
kockázata van: ha X technológiát választ, de az 3 hónap után bármi miatt
nem használható, akkor sok pénzt vesztett a befektetett embernapok révén.

Egyébként nem teljesen értek egyet Keresztes Joe ellen felhozott
érvekkel: vállalkozás függő, hogy mit lehet eladni, miként lehet
érvényesülni, mekkora a csapat. Nagyobb fejlesztő csapat esetén persze,
ne legyen pótolhatatlan ember, hiszen egy ilyen cégnek a tehetetlensége
is elég nagy, de egy kisebb vállalkozás esetén nem értelmezhető az, hogy
mindenki pótolható legyen, főleg ha egy főben összpontosul a tulajdonos,
ügyvezető és fejlesztési vezető.
És még az sem biztos, hogy a vevők át vannak verve attól, hogy ilyen a
vállalkozás: a vevő vélhetően tudja, hogy miféle céggel szerződött, ő is
felmérte, ez számára milyen üzleti kockázatot (és előnyt) jelent. Lássuk
be, azért nem olyan nagy a valószínűsége annak, hogy megnyeri a
lottót/leesik a létráról, és emiatt nagyon nagy (?) kár fogja érni.
Például ha egy számlázó programról van szó: lesz átmeneti nehézsége, de
keres egy másikat.