[Javalist] RegExp probléma: nem aposztrófok közé zártak felismerése

Tamás Viktor viktor.tamas at gmail.com
2013. Dec. 10., K, 16:20:53 CET

"nem érdekli (és nem is kell érdekelje) az ügyfelet,"
Láttam pár projektet emiatt földbe állni.

Fel kell mérni az ügyfél igényeit. Ehhez nem feltétlenül kell "odamenni" és
"megkérdezni", (mert lehet megfigyelni és mérni is - lean) de legtöbb
esetben nem árt a kétirányú egészséges kommunikáció. Sőt:

Scrum-nál egyenesen az a szokás, hogy az ügyfél beültet egy embert a
fejlesztőcsapat közelébe, hogy bármikor elérhető legyen, ha kérdés van. Ez
elég jól működik, az ő neve a Product Owner.