[Javalist] RegExp probléma: nem aposztrófok közé zártak felismerése

Ákos Gábriel akos.gabriel at i-logic.hu
2013. Dec. 10., K, 16:46:50 CET

2013.12.10. dátummal, 16:20 időpontban Tamás Viktor <viktor.tamas at gmail.com> írta:

> "nem érdekli (és nem is kell érdekelje) az ügyfelet,"
> Láttam pár projektet emiatt földbe állni.

Egész biztos vagyok benne, hogy nem amiatt állt földbe a projekt, hogy az ügyfelet nem érdekelte a technológia.
Esetleg persze megakadályozhatta volna a kudarcot ha az ügyfél érdeklődik / beleszól.
De akkor alapvetően olyan dolgot csinált volna, ami nem az ő kompetenciája.

> Fel kell mérni az ügyfél igényeit. Ehhez nem feltétlenül kell "odamenni" és "megkérdezni", (mert lehet megfigyelni és mérni is - lean) de legtöbb esetben nem árt a kétirányú egészséges kommunikáció. Sőt:

Ez így van. De egy fixáras projektnél a szerződéskötés után már pl. a platformválasztás vagy a fejlesztési módszertan nem vitatéma. TM alapon persze az ügyfél annyi baromságot mond amennyit akar, ő fizeti az összes kurflit.

> Scrum-nál egyenesen az a szokás, hogy az ügyfél beültet egy embert a fejlesztőcsapat közelébe, hogy bármikor elérhető legyen, ha kérdés van. Ez elég jól működik, az ő neve a Product Owner.

Igen. És a product ownernek mi a fene köze van a választott perzisztencia eszközhöz?

Üdv,
Ákos