[Javalist] RegExp probléma: nem aposztrófok közé zártak felismerése

Tamás Viktor viktor.tamas at gmail.com
2013. Dec. 10., K, 17:07:37 CET

Az az érzésem hogy alapvetően egyetértünk. :)

Nem arra gondoltam, hogy a technológiai részletekkel kell traktálni az
ügyfelet, hanem úgy kell feltenni kérdéseket, hogy minél jobban
determinálja a technológiai részleteket.

Pl. perzisztencia eszköznél adatok írás olvasás műveletek mennyisége
nagyságrendileg, tranzakciókkal szemben támasztott követelmények.
Üdv, V