[Javalist] iText sha-256 időbélyeg

Szomor Attila aszomor at szomor.hu
2013. Dec. 15., V, 12:22:33 CET

Szia,

Megj:
-A SignServer nem csak PDF-et ír alá, hanem szinte mindent, nézd meg
jobban a doksit.

Nem ismert a környezet ahova szánod, de az ártárgyalás nem fejlesztői
feladat!
Egyébként jó tárgyalással benne van az árban az API és az árak sem
feltétlen ezek!

Én egy elég nagy cég elektronikus számlázásának a megvalósításában
vettem, részt és ott az elérhető darab ár volt a fontos, hiszen hosszú
távon ez lesz a működtetési költség (nem a fejlesztési).

Attila.