[Javalist] iText sha-256 időbélyeg

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2013. Dec. 15., V, 12:29:37 CET

Szia,

Persze, aláír mindent, de nekem kizárólag PDF kell. Ezért ha tudna is
SHA-256-ot is ágyúval...
Sajnos van, mikor a fejlesztőn nem csak fejlesztői sapka van.
Egyelőre pici cégnek menne, ahol ez számít. Persze havi több millió
számla előállításánál mások a prioritások, ott belefér egy fekete
doboz a sarokba, és több százezres havidíj, support, API, stb. És
nyilván ott egyedi ajánlatot is kapsz. (Furcsa, mikor odaérnek a
tárgyalásra, jobban ismerik, hogy a projektnek mennyiből kell
gazdálkodnia, mint mi. :) NetLock-tól idézve: "Amennyiben ipari
mennyiségű (minimum havi 30.000 db időbélyeg) időbélyeget kíván
igénybe venni..." Na attól még nagyon messze vagyunk.

--
Viczián István