[Javalist] iText sha-256 időbélyeg

Szomor Attila aszomor at szomor.hu
2013. Dec. 15., V, 13:11:33 CET

Szia,

> Persze, aláír mindent, de nekem kizárólag PDF kell. Ezért ha tudna is
> SHA-256-ot is ágyúval...
Mi lenne, ha betennéd egy nyílt dokumentum formátumú konténerbe
csatolmányként és azt írnád alá ?
- Ezzel csak arra akarlak sarkalni, hogy több irányból is közelítsd meg
a problémát !

Piciben tényleg más a dolog megítélése!

Az (átlag) órabérünket ismerve az egyedi fejlesztés sem lesz majd nagyon
olcsó a felhasználónak és persze a szolgáltatás megvásárlását így sem
fogja megúszni.

Magyarországon 10-nél több megbízható viszont szolgáltatót találsz
akikkel kis projekteknél lehet kooperálni.

Nagyon nem ajánlanám (ez olyan nagyon magyaros), de kb 1 nap alatt tudsz
írni egy open source pdf sign servert (web szolgáltatást) aminek a
kódját megosztod olyan feltételekkel, hogy kereskedelmi alkalmazásban is
használhatod, így ingyen hozzájutsz az iText 5-höz, mert open source-ben
az is ingyenes.

Attila.