[Javalist] IntelliJ IDEA - Maven projekt debugolasa

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2013. Feb. 1., P, 02:56:57 CET

Sziasztok!

Legyszi segitsetek mar nekem egy picit. Aki IntelliJ-t hasznal Java
fejleszteshez, hogyan debugol Maven projektet?

Alapvetoen IntelliJ-ben eleg kezdo vagyok, igy eleg reszletes leirasra
lenne szuksegem a beallitasokat illetoen.

Az alapveto problemam a kovetkezo: en NetBeansrol jovok, ott ha maven
projektet kell debugolni, akkor a NetBeans alapbol felismeri, hogy ez
micsoda, es mindig a megfelelo modon felkonfiguralja a mavent,
leforgattatja vele a projektet, majd lefuttatja a kert osztalyt a
maven exec pluginjevel, vagy a surefire-n keresztul ha az
tesztosztaly.

Itt azonban az van, hogy van ket osztalyom, User es UserTest,
ugyanabban a csomagban, csak nyilvan az egyik az src/main/java alatt a
masik az src/test/java alatt. Ha aztat mondom az UserTest osztalyon,
hogy debug, akkor kapok egy NoClassDefFoundError -t az arcomba a User
osztalyrol, mig ugyanez a teszt konzolbol (mvn test -Dtest=UserTest)
siman lefut. Mar az osszes magiat kiprobaltam (Sync, Reimport Maven
project. stb.), elegge eredmenytelenul.

Mar nincs otletem, hogy mi lehet a gond, egeszen biztos vagyok benne,
hogy valami egyszerut rontok el.

Ha nektek mukodik, akkor reszletekebe menoen mondjatok el, mit
csinaltok egy uj projekt letrehozasakor / importalasakor?

Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Tel: +36 20 235 9621
MSN: hrgy at vipmail.hu