[Javalist] IntelliJ IDEA - Maven projekt debugolasa

Hollósi Balázs hollosi.balazs at 1101.hu
2013. Feb. 1., P, 08:55:55 CET

hali

Amikor kesz a projekted a modult nem letrehozni kell, hanem megnyitni,
megadod a pom.xml -t. Ekkor letrehozza az iml filet, es innentol fogva ugy
mukodik mint barmelyik mas intellij -s modul. Azt erdemes becsekkolni a
modul megnyitasakor hogy a pom-bol frissitse ha valtozas van, igy a
fuggosegekkel nem kell foglalkozni az intellij-ben tovabbra sem.

Debug-ra csinalsz egy run configot, aztan hajra, lenyegtelen hogy maven van
alatta, intellij megoldja. Android es EE projektben gyonyoruen mukodik.

Most jott ki amugy a 12.0.3, jo par maven related fix van benne, mielott
nekikezdesz Help > Check for update ...
http://confluence.jetbrains.com/display/IDEADEV/IntelliJ+IDEA+12.0.3+Release+Notes

udv, B