[Javalist] IntelliJ IDEA - Maven projekt debugolasa

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2013. Feb. 1., P, 09:36:25 CET

Sajnos akarmit csinaltam, nem akarta az igazsagot.

Ejjel nem tudtam rendesen aludni, es raszantam az idot, hogy ragooglezzak,
es tobbeknek van ilyen bajuk. Az egyetlen mukodo otletet az hozta, hogy a
JUnit run konfiguracional a Before run stepeknel kiveszem a Make-t es
berakom a gyoker modul test-compile targetjet.

Ezzel csak akkor van gond, amikor mukodik: egy csunya nagy projektnel
_minden_ modul _minden_ forrasat ujraforgatja teszt futtatas elott.

Lehet, hogy csak a multi module miatt szivok, nem tudom. A 11-essel
gyonyoruen muxik a cucc, a 12-es meg szeretkezik mukodni.

Garami Gábor
gabor.garami at hron.me
Skype: hron84
Tel: +36 20 235 9621

Sent from my T-Mobile G2
Ezt a levelet telefonról adták fel, ékezethibákat tartalmazhat.