[Javalist] Form & DB

Molnár Miklós timortinj at freemail.hu
2013. Feb. 2., Szo, 20:30:43 CET

Hali,

Izlesek es pofonok, en C#-ban kezdenek neki, VisualStudio-val (express
valtozat free). .NET keretrendszer minden modern winben van szoval sima exe
is eloallhat.
Nativ windows kinezetevan, exe szerintem eleg kicsi lesz, van GUI editor
szoval egyszeru a dolog...

Köszönöm a reflexiót.

A legnagyobb előnyének az tűnik, hogy
- A mainstream ezt ajánlja a legjobban, fejlesztőt is legkönnyebb hozzá
találni tehát.
- Még magyar nyelvű könyv is van folyamatosan verziófrissítve, több kiadótól
is (itthon haldokló informatikai szakkönyvkiadás ellenére is)

Az én problémám vele:
- Szerintem csomó szükségtelen cucc lehet benne (egyébként gigantikus
install után), ami lassítja nehezíti a tanulását használatát, ha valaki új
.NET-ben (csak a könyvek is 1000 oldalasak)
- Magyarán mintha lenne vele kapcsolatban "ágyuval verébre" effektus érzés,
nem?
- Van-e benne szimpatikus könnyen használható beépített data-aware komponens
alapból? Azaz lehetőség: felhányni egy db-s data gridet a form-ra, majd
mellé nyilakat, amivel lépkedni lehet a rekordok között?
- Vizuális form-szerkesztő van, de a form-ok menthetők-e textként? Az egész
üzleti logika menthető-e text-állományokba?
- Célirányos vizuális 3rdparty mennyiben komponensek vannak-e hozzá? Azok
mennyiben ActiveX-ek?

MM