[Javalist] Form & DB

János Háber janos.haber at javaportal.hu
2013. Feb. 2., Szo, 20:49:22 CET

Lehet nemertelek.
- "(egyébként gigantikus install után)" - .NET keretrendszer 2.0 azert
altalaban van a gepeken.
- Nem nagyobb agyu mint a delphi :) (Igazabol elegge hasonlit a szintaxisa
a javara, a kinezete meg delphire)
- Van databinding :)
http://www.akadia.com/services/dotnet_databinding.html#ADO.NET%20Data%20Objects
- " form-ok menthetők-e textként" ??? Mint javaban, kiszerializalod XML-be?
- "üzleti logika menthető-e text-állományokba" ???
- Barmilyen .DLL (ActiveX komponens is) siman hasznalhato .NET-bol, behuzod
es annyi (akar ActiveX is:
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ms973200.aspx)

Amugy en is Delphiztem (elotte TP) regen szoval szerintem boldogulni fogsz
vele, csak kombniald a Java nyelvet Delphivel :D

Boci