[Javalist] Form & DB

Molnár Miklós timortinj at freemail.hu
2013. Feb. 2., Szo, 21:32:06 CET

Hali,

:o) Köszi az infókat (data binding, szerializálás).

Ahogy én látom:
- Az ActiveX az hátrány és kerülendő értelmezésemben. Bocsánat ha
félreérthető voltam.
- A Delphi már semmiképpen nem opció, több szempontból sem, szvsz. Akkor már
tényleg .NET és C#
- Nem én vagyok a "kritikus", nem elsősorban nekem kell boldogulni vele,
ilyetén módon a Delphi sem "előzmény" a téma megítélésében, így nem is
szempont.

Kérdésedre válaszolva:
Értelmezésemben például a mezők képernyő-megnevezései az üzleti logika
részét képezik.
Na most a form-editor menthet bináris és/vagy text-állományba.
Az előbbit csak a form-editor tudja megnyitni és használni, az utóbbi még
akár a notepad is.
Ezért fontos, hogy ami üzleti-logika az ne internal bináris állományban
legyen.

MM