[Javalist] Form & DB

János Háber janos.haber at javaportal.hu
2013. Feb. 2., Szo, 22:57:03 CET

Ha jolemlekszem a resource (alabol bar xml-ben van) binaris formara fordul.
De letezik (szerintem nem is egy) lib amivel kulso localizalt fileokat
kezelhetsz, pl:
http://www.codeproject.com/Articles/5447/NET-Localization-using-Resource-file

Amugy ha mondjuk mar van JVM telepitve a gepre, es a programozok is javaban
tudnak kodolni akkor lehet egyszerubb lenne SWT/JFace (esetleg eclipse
RCP) vagy swing .
- http://wiki.eclipse.org/JFace_Data_Binding/Snippets
- http://www.vogella.com/articles/EclipseDataBinding/article.html
- http://wiki.eclipse.org/JFace_Data_Binding/PojoBindable