[Javalist] Form & DB

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2013. Feb. 2., Szo, 23:07:55 CET

Bocsanat, hogy belepof: egy webes alkalmazas nem opcio? Ha nem, miert nem?

Azert erdeklodok tisztelettel, mert egy csomo olyan framework van,
ahol gyakorlatilag egy ilyen feladat implementalasa kimerul az IDE-vel
torteno kodgeneralasban, illetve a HTML formok megdizajnolasaban.
Legalabbis, a leirasodbol arra kovetkeztetek, hogy semmi bonyolultat
nem kellene tudnia az alkalmazasnak, ha felmerult az APEX, mint
implementacios platform.

Egyebkent pedig szerintem databindinges ojjektumok (gridek pl)
elerhetoek javahoz is, ha es amennyiben te es a fejlesztocsapat
Javaban otthon erzitek magatokat, en nem feltetlen eroltetnek egy
ennyire mas kornyezetet. Habar a C# szintaxisa hasonlit a Javaera, ez
elmondhato barmely C szintaxisu nyelvre, megsincs ket egyforma
kozottuk. A C# es a Java kozott igencsak nagy elteresek vannak.

Raadasul itt felmerult a .Net framework kerdese is. Ha engem kerdezel,
a 2.0 helyett ma mar legalabb 3.5-re kell targetalni, ha nem akarunk
nagyon sok fejlesztoi eroforrast beleolni a projektbe, ugyanis a LINQ
es a WPF viszonylag egyszeruve teszi a fejlesztest. Ezek nelkul ma mar
szerintem elkepzelhetetlen egy adatokkal dolgozo .Net alkalmazas.

Raadasul a .Net pont ugyanolyan nativ, mint a Java: semennyire.

Egyebkent a listadat bongeszve folyamatosan az az erzesem, hogy te egy
webes alkalmazast szeretnel fejleszteni, csak valamiert nem engedik
neked.

Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Tel: +36 20 235 9621