[Javalist] Form & DB

János Háber janos.haber at javaportal.hu
2013. Feb. 2., Szo, 23:20:19 CET

- .NET 2.0-t azert mondtam mert a legtobb windowson van (a folott meg ki
tudja)
- " Ezek nelkul ma mar szerintem elkepzelhetetlen egy adatokkal dolgozo
.Net alkalmazas", hasznald az erot Luke :)
- A webes megvalositast azert is nem mondtam mert "kis méretű natív exe
előnyben", persze ettol fuggetlenul lehet appot kore wrappelni mondjuk
jettyvel, erre meg rajon barmilyen framework (mondjuk olyat nemnagyon
ismerek ami ORM nelkul tudna hasonlo fukcionalitast (saccoljuk be a veget
minimum 20M korulre)
- Persze ha van mas nyelv tudas (D, C/C++) akkor lehet azt is hasznalni
(wxWidgets, QT, GTK, FOX, es meg van egy tucat GUI lib ami hasonlot tud)

De a leiras alapjan en meg mindig .NET -et ajanlanam

-"Raadasul a .Net pont ugyanolyan nativ, mint a Java: semennyire."
  - nem allitottam hogy nativ, aztmondtam "Nativ windows kinezetevan" (ezen
felul JNI irasa nelkul kepes DLL-t kezelni ami akar elony is lehet a
kesobbiekben)