[Javalist] Form & DB

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2013. Feb. 2., Szo, 23:14:21 CET

Elfelejtettem valamit:

Ha a nativ alkalmazas kritikus feltetel (nincs priorizalas a listaban,
igy nem tudom megitelni, hogy az-e), es van C++ tudas a csapatban,
akkor az en ajanlatom a Qt. A formok egy XML alapu cuccbol epulnek
fel, opcionalisan meg lehet valtoztatni oket az alkalmazas
ujraforditasa nelkul is (azt hiszem...).

Ezen felul a Qt lehetoseget biztosit a JavaScript alapu QML nyelv
hasnzalatara, mely lehetove teszi, hogy az uzleti logika reszben vagy
egeszben ilyen scriptek halmazabol tevodjon ossze.

A Qt objektumoknak - ha jol tudom - nincs kozvelten databindingjuk, de
viszonylag konnyen osszehozhato ilyesmi, illetve ugy tudom, vannak
kesz widgetek is hozza, korul kell nezni, de ha nincs is, akkor is
eleg konnyen implementalhato ilyesmi. De a Qt-re vonatkozo ismereteim
borzalmasan regiek, mindenkepp erdemes a dokumentacio
attanulmanyozasa.

API: http://qt-project.org/doc/qt-5.0/qtdoc/index.html
Home: http://qt-project.org/

Garami Gábor