[Javalist] Form & DB

Vig, Balázs balazs.vig at datasolutions.hu
2013. Feb. 4., H, 10:44:06 CET

Szia,

A kérdéses feladatra .NETet én is alkalmasnak találom, de szeretném a
lehetőségeket kibővíteni: központi helyen egy jar-ban egy swinges app.
Indítása a desktopra kihelyezett .bat fájllal.
Könnyen cserélhető: 1 jar központi helyen
Nem kell telepíteni (ha már van Java)
64 bit
Windows Look and Feel
Minden adatbázishoz könnyen csatlakozik
Ha nagyon akarod, akkor a formokat dinamikusan is felépítheted xml-ből.
(bár ez más nyelvekben sem kellene hogy gondot okozzon)

Szerintem egy átlag user észre sem veszi a különbséget.

Bár írod, hogy a swinges fejlesztésnél könnyebbet keresel, szerintem nem
nehezebb, mint más nyelvekben. (szerintem a swing layoutok kezelése
könnyebb, mint a delphi-s megfelelőik kezelése)

Üdv:
*Vig Balázs
*